Maritim erhvervsklub

nyeste-forside

FAABORG har mange små og store virksomheder med vind i sejlene. De vil i den kommende tid blive kontaktet af Træskibsforeningens sponsorudvalg om muligheden for et gensidigt samarbejde. Det kan ske i Den maritime Erhvervsklub med fire forskellige former for samarbejde. Vi har sat storsejl, mesan, topsejl og klyver, så virksomhederne kan vælge de sejl og dermed fordele, der i givet fald passer dem bedst. De håndplukkede virksomheder kontaktes i den  kommende tid af Træskibsforeningens sponsorudvalg. Det er:

• Musiker og eventmand, formand Jan Valbak, hookhouse@stofanet.dk
• Direktør og revisor Erik Kjær Sørensen, eks@midtonline.com
• Direktør Peter Bonnesen, tidligere Skako, prip_bonnesen@mail.tele.dk
• Journalist og forfatter Bjarne Bekker, bjarne@bekker.dk

Hvis du ikke er kontaktet inden udgangen af marts, og ønsker at være med til at bringe »Haabet« tilbage til Faaborg *) kan du allerede nu downloade brochuren i pdf-format her: Sponsordiplomer.pdf.<

*) »Havgassen« hed ved stabelafløbningen fra Rasmus Møllers Værft i 1898 »Haabet«, og det navn skal den gamle dame selvfølgelig ha’ igen ved en højtidelighed i løbet af 2017. Mere derom senere.

Erik-dækket

Peter Bonnesen og Erik Kjær Sørensen er klar til at sætte både små og store sejl i den maritime erhvervsklub – sammen med

Jan-peger

Jan Valbak (herover) og Bjarne Bekker (herunder).

BB-havanna