Sponsorer

sparekassenfyn-logo

Sparekassen Fyn ved filialdirektør Lene Kragh har, efter et møde, hvor vi præsenterede vort projekt, meddelt, at byens gamle sparekasse har besluttet at støtte Projekt »Havgassen«.
hovedkontor_billedeDet sker med en kontant donation på 10.000 kr. – og ikke mindst et rente- og afdragsfrit lån i et år. Denne gestus giver et helt års arbejdsro til at tilvejebringe restbeløbet ved salg af anparter, sponsorater og andre arrangementer. Stor tak for den flotte gestus og håndsrækning til byens nye, fælles projekt, siger  Træskibsforeningens bestyrelse.

NÅR HAVGASSEN går på bedding som »Havgassen« og søsættes som »Haabet« af Faaborg, sker det under stor bevågenhed fra vore sponsorer. Tak til de nyeste, Hammer Hansen og Faaborg Farvehandel. Og til Faaborg Værft for lån af bedding og andre faciliteter…

Hasmmer-Hansen-logo

Faaborg-Farvehandel

Faaborg-Værft

Refsvindinge

BRYGGERIET REFSVINDINGE var den allerførste sponsor – med tre kasser »Havgassen«. Nu planlægges der et samarbejde mellem det 182-årige bryggeri og den 119-årige gamle, unge Faaborgdame. Første led i samarbejdet er produktion af en helt ny øltype, der smager og dufter af hav, beg og tovværk. Den første flaske svinger Grethe Hansen fredag mod agterspejlet når den traditionelle champagneflaske er knust mod stævnen. Og de mange efterfølgende haabefulde pilsnere vederkvæges ved fredagens løbegilde.
Men mådehold-mådehold, venner; thi der leveres kun 25 kasser på fredag.
Etiketten er skænket af Janne Bekker, Motion 3D-grafiker på TV2 og indehaver af firma www.bekkerdesign.dk. Læg mærke til forudseenheden: Når du hælder flasken (ned) er den vigtigste tekst: www.haabet-faaborg.dk. Den hurtigste vej til sponsorater og anpartsbeviser

Humle-etiket

Hvide-pakhus