Bliv støttemedlem – 100 kr.

dorthe-erik
»Havgassen« havde mavesmerter, da den gamle dame onsdag skulle afgå kl. 13 med kurs mod Bjørnø og Faaborg. En ventil havde stået åben i tre uger, så der var luft i systemet og peristaltikken gurglede. Som det fremgår af billedet, har revisor Erik Kjær Sørensen greb i foret 😉

Ud over muligheden for individuelle aftaler om sponsorater og køb af anpartsbeviser kan du også blive medlem af støtteforeningen. Hvis du indbetaler 100 kr. til  0828 – 0010149991 er du medlem når du får kvittering for din indbetaling. Idérigdommen for at støtte »Havgassen«s genfødsel som »Haabet« af Faaborg, har været meget stor, ikke mindst siden den 118-årige vendte hjem til fødebyen. Grethe Hansen besluttede fluks at købe anparter for 2.000 kr. og er dermed medejer af bedstefars skib.
Har du gode idéer, der kan sikre fremtiden og skabe gode vibrationer omkring skib, havn og by, er vi meget lydhøre. Du finder bestyrelsens navne og mailadresser her.